duminică, 11 aprilie 2010

Pachube - episodul 2

Feed-urile din Romania incep sa fie reprezentate pe harta Pachube!
De cateva zile a aparut Tag4M, a Wi-Fi Tag for Sensor Measurements, de la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, Facultatea de Automatica si Calculatoare.
Tag4M ofera "WiFi tags", utilizate pentru a lega senzori la pagini de Web.

Ar fi interesant de comparat eficienta si rentabilitatea variantei de mai sus cu JeeNodes de la Jee Labs care foloseste platforma Arduino.

Daca reusesc sa achizitionez un Plug Shield si vreo 2-3 senzori pe interfata I2C va urma un nou episod ;-)

6 comentarii:

  1. de unde va achizitionati shield-urile ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Shield-urile pentru wireless sensor network vreau sa le iau de la JeeLabs http://shop.jeelabs.com/collections/all
    Arduino 2009 l-am luat de la Turuga http://www.shop.turuga.ro/
    Shield-ul Ethernet e de la http://www.electronista.ro/
    Tot de acolo (daca mai aduce la acelasi pret...) mi-ar place IO expansion shield si clona Arduino Mega de la DFRobot :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cu turuga am lucrat si eu ! despre electronista.ro aveti ceva informatii ? stocurile de prin magazin tind la zero . sa inteleg ca pot aduce produse doar pe comanda ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Atunci cand am luat eu shield-ul Ethernet erau pe stoc (aproape) toate produsele. Am discutat telefonic de mai multe ori si am inteles ca a fost ocupat cu actele necesare firmei. Se pare ca noua comanda va ajunge undeva la sfarsitul lui aprilie.
    Am mai gasit intre timp mai multe variante valabile pentru Romania. Voi publica link-urile intr-o postare separata, pentru a putea sa vedem care sunt mai rentabile :D

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar va rog sa postati link-urile magazinelor din Romania .

    RăspundețiȘtergere
  6. Le-am pus si pe cele de afara, care ar putea fi interesante.

    RăspundețiȘtergere