sâmbătă, 20 martie 2010

Senzor folosing interfata pachube

connecting environments, patching the planet - www.pachube.com
Arduino Duemilanove, DFRobot Ethernet Shield si un senzor de temperatura LM335.
Primul senzor din Romania care foloseste interfata pachube!
Practic, daca ne uitam pe harta de mai jos, e cam singurel in zona Europa de Est, Rusia, Asia, Nordul Africii s.a.m.d. :)
Edit: dupa cum am fost informat de Yan, desi nu aparea pe harta, exista in acel moment (20 martie 2010) cel putin inca un Arduino din Romania pe Pachube!


Senzor Temperatura



Arduino Duemilanove cu shieldul DFRobot Ethernet instalat:

5 comentarii:

  1. nu e chiar primul !
    uita-te aici http://www.pachube.com/feeds/4377

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, m-am uitat cateva zile pe Pachube pana l-am pus pe al meu si nu a aparut niciun altul, dupa cum se vede si din imagine. Abia apoi a aparut cel de la Cluj si pe urma cel de la Braila...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca aveti dreptate ! Nu aveam setata locatia ! Adevarul este ca de anul trecut tot schimb feed-urile si mai uit sa pun si locatia .

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ca sunteti membru Pachube de anul trecut, asa ca mai mult ca sigur aveti intaietatea!!!
    Vad ca oricum ei nu mai arata feed-ul dupa doua saptamani de inactivitate, asa ca e posibil sa mai fi fost si altii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu astept cat mai multi conationali pe pachube ! Ati incercat alertele SMS . Asta e ultima noutate si chiar functioneaza !

    RăspundețiȘtergere