miercuri, 24 martie 2010

Card SD si MMC

Am reusit intr-un sfarsit sa folosesc un card MMC de 128 MB prin shield-ul Ethernet de la DFRobot.
Dupa diverse incercari am dat de aceasta discutie.
Nu presupune nici un fel de modificari la nivel hardware, spre deosebire de alte biblioteci :D
Am gazduit arhiva si la mine pe site: aici.
Dupa descarcare si dezarhivare se obtin doua foldere: "SDcard" si "SDLog". Acestea se copiaza in folderul "libraries" din folderul distributiei (in cazul meu, "arduino-0018").
Ambele exemple se pot compila si utiliza direct, fara erori prea serioase... daca nimeriti cardul potrivit ;-)
Din cate banuiesc, cele mai potrivite ar fi cardurile MMC intre 128MB si 1GB. Este posibil sa functioneze si cu carduri SD cam de aceleasi dimensiuni, nu am incercat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu